Trendy globalne a Giełda Papierów Wartościowych – na co zwracać uwagę?
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, by zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. Jakim sposobem się niemniej jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zwykle mają zakres informacyjny – dzięki reklamie mamy się bo dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o oferowanych produktach czy usługach, z których będziemy w stanie skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać także funkcję wspierania sprzedaży – czasem są w stanie nam w takim razie przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Powiązane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie na ogół reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wówczas poprawnie jest po prostu przypomnieć kontrahentom o praktycznych produktach czy usługach. Ponadto reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już w szeregu przypadków się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.
1. Kliknij tutaj
2. Tutaj
3. Przeglądaj
4. Czytaj dalej
Sukcesy i porażki giełdowe – analiza przypadków.